Документи

                                                                                                                                             
Анкета
Учасника І (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації початкове класи
1.
Прізвище, ім’я, по батькові
Погранична Ольга Олександрівна
2.
Дата народження
28.02.1976р.
3.
Домашня адреса з поштовим індексом
Вул. Шевченка, 12 с. ВовковиїДемидівського району , Рівненської області 35224
4.
Мобільний телефон
0685142782
5.
Електронна пошта
немає
6.
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
Вища, Волинський державний університет ім. Лесі Українки, 2004р.,початкове навчання.
7.
Стаж роботи: загальний
21 рік
                         педагогічний
21 рік
8.
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно  до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Вовковиївська ЗОШ І-ІІІ ступенів,
Vovkovyi_zoh@ukr.net
9.
Посада
Вчитель початкових класів
10.
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
11.
Звання
Старший вчитель
12.
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)
Немає



«_____» ____________ 2017р.                          _______________/______________/






Висновок адміністрації Вовковиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
про педагогічну та методичну діяльність
учителя початкових класів
Пограничної Ольги Олександрівни

Погранична  Ольга Олександрівна працює у Вовковиївській ЗОШ І-ІІІ ступенів на посаді учителя початкових класів. Загальний педагогічний стаж роботи 21 рік.
         Ольга Олександрівна досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями. Активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Володіє широким спектром стратегії навчання, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків, активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.
         Метою діяльності педагога є використання потенційних можливостей змісту освіти для розвитку навчальних здібностей учнів. Ольга Олександрівна застосовує нестандартні форми організації навчально-виховного процесу, різні види самостійної, розумової та практичної діяльності учнів, сучасні види контролю рівня навчальних досягнень учнів. Працює над розвитком самостійногологічного мислення, зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу учнів. Вчитель активізує пізнавальну діяльність учнів на уроці. Використання нових форм підвищує ефективність уроку.
         Вбудовує в навчально-виховний процес педагогічні технології, що розвивають  фізичне й психічне здоров’я учнів, знижує розумове навантаження дітей, враховує вікові, фізіологічні й психологічні закономірності розвитку.
У процесі підготовки до уроків Ольга Олександрівна використовує можливості Інтернету, з якого черпає багато корисного і цікавого навчального матеріалу, який ефективно використовує на заняттях. Ефективність засвоєння навчального матеріалу забезпечує проведенням різноманітних інтерактивних уроків. Для цього використовує сучасні навчально-інформаційні технології. Практикує різні форми навчальної діяльності: групову, фронтальну, індивідуальну, які здійснює в умовах колективної діяльності.
Погранична Ольга Олександрівна забезпечує високу результативність, якість своєї праці. Переважна більшість її учнів навчається на високому та достатньому рівні навчальних досягнень. Вчителька використовує потенційні можливості змісту освіти для формування в учнів національної свідомості, почуття гордості за свою країну. Позакласні заходи, які проводить Ольга Олександрівна відрізняються урочистістю, несуть велике смислове навантаження та мають вагоме виховне значення.
Постійно вдосконалює свій професійний рівень, педагогічну майстерність. Бере активну участь у роботі шкільного та районного методичного об’єднаннявчителівпочатковихкласів. Передаєсвійпедагогічнийдосвідколегам через проведеннявідкритихуроків, семінарів, майстеркласів. Ольга Олександрівнавідзначаєтьсянаполегливістю, працьовитістю, любов'ю до дітей.
Вчитель дотримується норм професійної етики, поділяє та підтримує традиції колективу. Принципова, вимоглива до себе і оточуючих. Користується авторитетом серед колег, батьків, учнів.




Директор школи                                    В.В.Романовська




Інформаційна картка
учасника І (районного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкові класи»
Прізвище, ім’я,побатькові
Погранична Ольга Олександрівна
Місце роботи
Вовковиївська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Посада
Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Вища, Волинський державний університет ім.Лесі Українки, 2004р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна; дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Курси підвищення кваліфікації, дистанційна форма навчання, 2016р., тренінг «Методика навчального предмету «Основи здоров’я» у початкових класах», 2013р.
Педагогічний стаж
21 рік
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший вчитель
Педагогічне кредо
«Хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв і чого навчає або навчати збирається, те саме, як на зразкові, хай показує на самому собі».
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
Проектне навчання, інтерактивні технології («мозковий штурм», «мікрофон», «Ажурна пилка», «незакінчене речення», «акваріум», «метод прес», «обери позицію»), уроки-екскурсії, уроки-інсценізації, уроки-подорожі, уроки-аукціони, уроки-концерти, уроки-дослідження.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
У світі існує біля чотирьох тисяч різних професій.
Професія вчителя – це не тільки дар від бога, а й дуже відповідальна та важка праця. Вчитель вкладає в кожну дитину душу і серце. Він віддає дітям усе, що вміє і знає сам, щоб вони змогли стати людьми.
        Тому, я вважаю, завдання сучасного вчителя – створити всі умови для розвитку дитини, щоб після закінчення школи вона могла працювати , вчитися.
        У моїй професії головне любов, знання і гра. Необхідно вчитися любити своїх учнів. Любити своїх учнів – це вірити в них , відкривати у них усі риси, показувати, що кожен з них талановитий по-своєму.
       Свій шлях до педагогіки розпочала ще з дитинства. Я жила в сімї , у якій мама все життя працює учителем . Можна сказати, що я виросла у школі, бо з самого малечку спостерігала за маминою роботою і навчалася цієї професії ще в дитинстві. Це була моя улюблена гра – навчати дітей. Саме тоді зрозуміла, що професія вчителя – це моє покликання.
       Працюючи 21 рік вчителем у школі, я зрозуміла, що потрібно бути цікавою дітям, потрібно постійно вчитися і бути у творчому пошуку. Мені не байдуже, якими виростуть вихованці. Нехай і не всі виростуть великими людьми, але найголовніше, щоб з них виросли справжні громадяни : чуйні, добрі, співчутливі, працьовиті. Тому намагаюся особистим прикладом показувати, як повинні проявлятися в людині ці якості. Стараюся бути професіоналом і особистістю. Щоб бути професіоналом, прагну добре знати свій предмет, постійно черпати щось нове, підвищувати свою педагогічну майстерність, вивчати психологічні особливості школярів. Школа – це те місце, де ти повинен завжди бути готовим до нового. Необхідно завжди залишатись цікавим для учнів, бути генератором ідей.
       Я вважаю, що бути вчителем – це постійно бути в пошуку, жити мріями своїх учнів, горіти їхніми ідеями. Саме діти заставляють бути молодою душею і ніколи не відставати від ідей.
      Я рахую, що коли на уроці існує атмосфера добра, взаєморозуміння і взаємодопомоги, то в такій атмосфері діти розкриваються, бачать у вчителеві справжнього друга і помічника. І якщо вона відчуває підтримку і розуміння, то вірить в те, що її приймають зі всіма недоліками і здобутками.
      Моє кредо : « Хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв і чого навчає або навчати збирається, те саме, як на зразкові , хай показує на самому собі».

Посилання на персональний  інтернет ресурс
Shkolav.blogspot.com














Немає коментарів:

Дописати коментар